Avslutningsfest for avgangselever

Avgangselever i vg 2 yrkesfag og vg3 studiespesialisering og idrettsfag avsluttet sin skolegang ved Eidsvoll videregående skole og møtte festkledde på skolens avslutningsfester.

Festkledde avgangselever i vg2 helsearbeiderfag mottok hver sin røde rose. - Klikk for stort bildeAvgangselever i vg2 helsearbeiderfag. Marianne Dyre/Eidsvoll vgs

Vg3 studiespesialisering og idrettsfag hadde sin avslutning tirsdag 13. juni, mens vg 2 yrkesfag hadde sin avslutning torsdag 15. juni. Avslutningsfesten er en tradisjon, og festkledde elever, mange sammen med foresatte tilstede, fikk oppleve en verdig skoleavslutning.

Det var taler, underholdning og fotografering og det som hører til en verdig avslutning for avgangselever.